logo loader

Gijón de postal

Gijón fue desde los años finales del siglo antepasado una ciudad llena de industrias, y además eso se hizo compatible con el atractivo de su zona rural, de sus muelles de Oriente, de la calle Corrida y de la playa de San Lorenzo con los balnearios. La ciudad fue centro de ocio y de veraneo y la imagen fotográfica, las postales, desarrollaron un importante papel en las estrategias publicitarias. La intención era promocionar Gijón como destino turístico y que a todo el mundo llegara su imagen como lugar a visitar. En dura competencia, en la costa cantábrica, con Santander y San Sebastián.

Desde Gijón se escribían en postales a  familiares y amigos, y también se compraban para llevar un recuerdo de la ciudad. La Colección de Postales que se conserva en el Archivo Municipal de Gijón se compone de más de 4.500 unidades. Es una colección abierta que recibe periódicamente nuevos ingresos.

Son postales entre el año 1900 y la actualidad que reflejan en su anverso imágenes con los espacios más céntricos y más llamativos de la ciudad. La parte del reverso se dedica a escribir el mensaje, la dirección del destinatario y del remitente, y hay un lugar para el sello.

Xixón de postal

Xixón foi dende los últimos años del sieglu XIX una ciudá enllena d’industries. Amás, eso fízose compatible col atractivu de la zona rural, de los muelles d’Oriente, de la cai Corrida y de la playa San Llorienzo colos balnearios. La ciudá foi centru d’ociu y veranéu; poro, la imaxe fotográfica y les postales desarrollaron un papel importante nes estratexes publicitaries. La intención yera promocionar Xixón como destín turísticu y que llegara a tol mundu esa imaxe de llugar pa visitar (compitiendo, na costa cantábrica, con Santander y Donostia).

Dende Xixón escribíense postales a familiares y amistaes, y tamién se mercaben pa llevar un recuerdu de la ciudá. La Coleición de Postales que se conserva nel Archivu Municipal de Xixón compónse de más de 4.500 unidaes. Ye una coleición abierta que recibe davezu ingresos nuevos.

Trátase de postales d’ente l’añu 1900 y l’actualidá que reflexen nel anversu imáxenes colos espacios más céntricos y llamativos de la ciudá. La parte d’atrás dedícase a escribir el mensaxe y les señes de la persona destinataria y la remitente, y hai amás un espaciu pal sellu.


  GIJÓN DE POSTAL